פרסונליזציה, סגמנטציה וכריית מידע

כחלוץ מקומי ובינלאומי בתעשיית הדפוס הדיגיטלי לעסקים, וכגורם בעל הישגים פורצי דרך ומומחיות מוכחת בתחום - דפוס בארי מפתח מוצרים מודפסים ייחודיים המשודרגים באמצעות שימוש ביכולות מחשוב מתקדמות:
פרסונליזציה (Personalization) - התאמה אישית של מסמך מודפס, או מסמך המוצג באינטרנט, לנתונים האישיים של לקוח ספציפי.
סגמנטציה (Segmentation) - פילוח שוק הלקוחות לקבוצות אוכלוסיה בעלות מכנה משותף, באופן המאפשר פנייה שונה לחברי כל קבוצה באמצעות המסר המתאים להם, או השפה הייחודית להם.
כריית מידע (Data Mining) - תהליך של הפעלת אלגוריתם או תכנית מחשב, לצורך גילוי ידע הטמון בבסיס נתונים קיים והסקת מסקנות מאותו ידע נצבר.